Oak’A BBQ zīmols ir izveidots 2018. gada rudenī. Tā pamatideja ir padarīt Latvijas BBQ kopienu par vienu lielu un draudzīgu ģimeni. Sākot ar nieka 3 produktiem, pašlaik uzņēmums jau ticis līdz 45. Oak’A BBQ veido ļoti autentiskus un kvalitatīvus produktus, kurus izvēlas daudzi ēdināšanas uzņēmumi, kā arī privātās mājsaimniecības. Ļoti veiksmīgi pilda eksporta pieprasījumus. Vēl noteikti ir vērts piebilst, ka Oak’A BBQ zīmoļa vadība ir KCBS locekļi (tiesneši un dalībnieki). Viena no zīmoļa svarīgākajām misijām ir izglītot cilvēkus par īstu BBQ un apvienot visus vienā stabilā BBQ ģimenē.
Par Oak’A Burgers ēdiena kvalitāti, gardām burgeru receptēm un BBQ Kultūras attīstīšanu Latvijā rūpējas Oak’A BBQ un Oak’A Burgers zīmoļu vadītājs Kristaps Ozols! Abu zīmoļu pirmsākumi meklējami Teksasā, Amerikā, kur, vienu dienu sakravājot čemodānu, Kristaps devās sajust BBQ līdz pat sirds dziļumiem. Kādu laiku par viņa mājām kļuva Bodacious Bar-B-Q (kas ir 3. labākais BBQ restorāns Teksasā). Neatlaidīgi strādājot, kūpinot gaļu, gatavojot to un domājot par BBQ, visas viņa sajūtas viņs mēģināja tik ļoti sakoncentrēt, lai, atgriežoties Latvijā, spētu izveidot kaut ko patiešām iespaidīgu. Atbraucot atpakaļ uz Latviju, lēnām sāka tapt BBQ mērču, garšvielu un dažādu citu produktu ražotne. No 2021. gada Kristaps ir arī restorāna Oak’A Burgers īpašnieks, kur viņš nepārtraukti uzrauga, lai pasniegtais ēdiens, it īpaši Smash burgeri, atbilstu augstākajiem kvalitātes standartiem. Īpaša uzmanība kvalitātei nav velta, jo jau pirmajā darbības gadā restorāns Oak’A Burgers saņēma apbalvojumu no Wolt un Bolt piegādes platformām un bija visvairāk nominētais ēdināšanas uzņēmums. Kristaps ir arī populāra TikTok kanāla satura veidotājs, kurā viņš dalās ar skatītājiem ar dažādām receptēm gan klasiskiem BBQ ēdieniem, gan ne tik ierastiem.