Par Oak’A Burgers

oak'ā burgers

Zīmols “Oak’A Burgers” radās pandēmijas saspringtākajā periodā, kad mūsu otrā ēdināšanas zīmola “Oak’A BBQ” ražotos produktus – mērces, garšvielas un marinādes – mēs pastāvošo ierobežojumu dēļ nevarējām piedāvāt degustēt lielveikalu tīklos. Mums bija jāizdomā jauns veids, kā aizvien varam būt tuvāk saviem klientiem, kā varam radīt vēl kaut ko garšīgu un kā varam turpināt popularizēt savus produktus. Tā mums radās ideja par Oak’A Burgers!

Iesākumā piedāvājam burgerus tikai ar piegādi Bolt Food un Wolt aplikācijās, lai saprastu, vai šī produkcija mūsu klientiem būs tikpat saistoša kā mūsu mērces un garšvielas. Atverot Bolt Food un Wolt burgernīcu, mēs ļoti ātri sapratām, ka Oak’A Burgers piedāvātie produkti gūst arvien lielāku popularitāti jau esošo un arī jauno klientu vidū.

Kāpēc mēs izvēlējāmies specializēties tieši Smash burgeros? Jo mēs pamanījām, ka Latvijā, tāpat kā visā Baltijā, tā ir pieprasīta un brīva niša. Sapratām, ka burgerus var pagatavot arī nedaudz savādāk – ļoti ātri, ļoti sulīgi un, protams, ļoti garšīgi. Pēc tradicionālām Amerikas receptēm tapušie Smash burgeri sevi jau uzreiz pierādīja kā maltīte, kas garšo visiem. Tad nu mēs ķērāmies pie darba un sākām tos gatavot vēl un vēl.

Un mums izradījās taisnība, jo jau otro gadu mūsu Smash burgeri ir pārdotākie burgeri Rīgā un visā Latvijā. Tie garšo gan lieliem, gan maziem, un kopā ar mūsu Oak’A BBQ gardajām mērcēm tas ir patiesi izcils un sātīgs produkts. Arī šodien mēs turpinām pilnveidot tā recepti un piedāvāt burgerus vēl plašākam gardēžu lokam, kopā ar visu komandu strādājot gan pie mārketinga aktivitātēm, gan ikdienā apkalpojot klientus Oak’A Burgers burgernīcā Rīgā un izbraukumos mūsu Burger Treilerī, kā arī pavisam drīz vēl vairākas jaunās burgernīcās.

Mēs ejam uz priekšu, radām cilvēkiem prieku un darām to, kas patiesi patīk! Mūsu Oak’A Burgers jau ir ieguvis dažādas atzinības – divus gadus pēc kārtas saņēmām Bolt Food un Wolt balvas, un šogad mēs ieguvām pat veselu divus Bolt Food apbalvojumus “Labākā cena pret kvalitāti” un “Maltīte “krāpšanās” dienai” kategorijās, turklāt bijām vienīgie, kam kas tāds izdevās. Esam uzbūvējuši arī izbraukuma tirdzniecības treileri, kas ir ietilpīgs, spilgts un uzmanību piesaistošs, lai jau šovasar varētu doties izbraukumos uz dažādām Latvijas pilsētām un vēl vairāk popularizēt jaudīgo Smash kultūru.